Facebook a trecut la un nou nivel, unul care ar putea sa-i supere pe utilizatorii sai.

Dezvoltarea butonului "Want" nu este, se pare, singura pe care Facebook o are in plan in acest moment.

Laura Stampler de la Business Insider a incercat sa testeze acest buton si a avut parte de o surpriza, nu a reusit sa dea de el.

"Desi Facebook a recunoscut deschis ca testeaza butonul 'Want', eu nu am putut sa-l gasesc. Cum butonul este testat prin intermediul a 7 retaileri, am intrat pe pagina Victoria's Secret, unde am gasit in schimb butonul "Collect". Dar eu nu voiam asta, eu cautam "Want". Confuza, am intrat pe ceilalti 6 retaileri, Poterry Barn, Fab.com, Michael Kors samd., dar si acolo tot collect puteam sa dau."

"Am contactat purtatorul de cuvant de la Facebook, pentru a afla mai multe raspunsuri. Aceasta mi-a spus ca eu ma aflu in grupul "Collect.""

Pe langa butoanele Want si Collect, Facebook mai pregateste o surpriza. Inca un buton LIKE, de data asta pentru produse.

"Testam sa vedem care va functiona mai bine"
, a adaugat purtatorul de cuvand de la Facebook pentru Business Insider.

Share articol: