Un nou raport de cercetare realizat de Brand Directory a arătat care sunt considerate cele mai valoroase branduri din lume în 2022. 

Astfel, Apple a fost evaluat drept cel mai valoros brand din lume în acest an. Firma de cercetare calculează valoarea companiei la 355,1 miliarde de dolari. 

Primele zece cele mai valoroase branduri la nivel global sunt următoarele:
1 - Apple
2 - Amazon
3 - Google
4 - Microsoft
5 - Walmart
6 - Grupul Samsung
7 - Facebook
8 - ICBC (Banca Industrială și Comercială a Chinei)
9 - Huawei
10 - Verizon

Valoarea estimată pentru brandul Apple a crescut cu 35% față de anul 2021, iar acum aceasta este cea mai mare evaluarea calculată vreodată de firmă de cercetare, pentru orice brand.

Apple a avut un 2021 incredibil, fiind prima companie care a atins o evaluare de piață de 3 trilioane de dolari. Succesul gigantului tehnologic a constat în perfecționarea poziționării iPhone-ului, dar creșterea recentă poate fi atribuită recunoașterii de către companie a faptului că marca sa poate fi declinată în mod eficient pentru o gamă mult mai largă de servicii.

Gamele iPhone reprezintă în continuare aproximativ jumătate din vânzările mărcii. Cu toate acestea, în acest an Apple a acordat mai multă atenție celorlaltor produse ale sale, cu o nouă generație de iPad-uri, o revizuire a iMac-ului și introducerea AirTags. De asemenea, gama sa de servicii, de la Apple Pay la Apple TV, a crescut din ce în ce mai mult și a devenit din ce în ce mai importantă pentru succesul companiei. 

___________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: