Niciodata fanii nu au fost mai aproape de idolii lor.
Facebook a devenit comunitatea unde milioane de oameni pot sarbatori victoriile impreuna cu sportivii preferati, conferintele de presa s-au mutat de multe ori online, pe retelele de socializare, iar primele fotografii cu semnaturile proaspete de pe actele de transfer s-au mutat din ziare pe NewsFeed.
La fel s-a intamplat si cu anuntul lui Chivu ca paraseste fotbalul. Intai ca un comunicat pe site-ul lui Inter, apoi ca o postare pe pagina de Facebook, urmand cu un interviu emotionant pe contul de Youtube.
Pentru ca Facebook a modificat insa algoritmii de vizibilitate a posturilor, exista multi utilizatori care in ultimul an au apelat la "sponsored posts", adica posturile de pe Facebook care, contracost, au devenit vizibile pentru mai multi oameni utilizatori.
Chivu a apelat la "sponsored posts" ca anuntul sau ca paraseste fotbalul sa fie vizibil pentru toti cei 8500 de fani care i-au dat like paginii sale. Un calcul aproximativ rezulta ca fostul capitan al Romaniei a platit undeva pe la 20-30 de dolari catre Facebook ca fiecare dintre cei 8500 de fani ai sai sa vada postarea.