În decembrie, Nike a cumpărat designerul virtual de pantofi sport RTFKT în decembrie, iar această achiziție dă acum roade. 

În weekend, RTFKT și Nike au lansat Nike Dunk Genesis Cryptokicks, o colecție de 20.000 de adidași NFT. De la lansarea pantofilor sport virtuali, aceștia s-au vândut cu sume curprinse între 7.500 și 9.000 de dolari - în crypto. Aspectul lor poate fi schimbat folosind skin-uri digitale, care la rândul lor se vând cu minimum 2.500 de dolari.

Unele sunt mai comune decât altele, iar cele rare au ajuns la sume uriașe. Una dintre perechi, de exemplu, s-a vândut cu 133.000 de dolari. O variantă Alien, cea mai rară din set, s-a vândut cu 449.000 de dolari, iar RTFKT spune că deținătorii pot efectua anumite misiuni online care vor face skin-urile să „evolueze”.

Deocamdată nu există planuri ca deținătorii acestor NFT-uri să primească versiuni în viața reală ale bunurilor lor digitale, deși a fost creat un filtru Snapchat pentru ca proprietarii să poată purta, totuși, achizițiile în AR. Proiectul face parte dintr-o strategie mai amplă bazată pe moda virtuală, o direcție în care deja își îndreaptă atenția multe companii.

În decembrie, Adidas a lansat colecția Into The Metaverse, formată din 30.000 de NFT-uri, colaborând în acest sens cu Bored Ape Yacht Club. Colecții virtuale au fost lansate și de Dolce & Gabbana, în vreme ce Gucci a urmat o cale diferită, asociindu-se cu colecții NFT de top pentru a pune haine Gucci pe avatarurile Pudgy Penguins, World of Women și Bored Ape Yacht Club. 

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: