Coronavirusul reprezintă o adevărată provocare până și pentru Facebook.
Gigantul american a luat decizia a de interzice pe rețeaua de socializare reclamele care promovau un tratament pentru Covid-19 sau, cum este cunoscut de către toată lumea, coronavirus.
Potrivit declarației purtătorului de cuvânt al Facebook, „recent, am implementat un nou regulament care interzice reclamele despre coronavirus și garanția unui tratament sau a unei metode de prevenție în fața acestuia. De asemenea, nici în Marketplace acestea nu mai sunt permise.”
La finalul lunii ianuarie a acestui an, Facebook și-a asumat responsabilitatea de a limita dezinformarea și conținutul dăunător de pe platforma sa privind această problemă globală.
Facebook nu este singura platformă care a luat astfel de măsuri în încercarea de a împiedica orice formă de comercializare a produselor legate de Covid-19.
Amazon și-a asumat misiunea de a îndepărta de pe platforma sa produse care promiteau să ofere soluții „miraculoase” și rapide împotriva coronavirusului.