Netflix și-a crescut veniturile, profitul și numărul de abonați plătitori, potrivit ultimului raport trimestrial al companiei. Toate cifrele sunt mai mari decât previziunile, depășind toate așteptările analiștilor.

Platforma de streaming a început cu „partajarea plătită" (denumirea oficială a măsurilor luate împotriva partajării conturilor) în Statele Unite, unde și-a adjudecat 5,8 milioane de noi abonați plătitori. Netflix a confirmat că plănuiește să abordeze problema în aproape toate țările în care sunt prezenți și în care nu s-a întâmplat încă acest lucru.

Raportul de 15 pagini a dezvăluit că reacția de anulare a fost scăzută în rândul utilizatorilor care au fost brusc blocați din conturile prietenilor lor. De asemenea, Netflix a renunțat la planul Basic în SUA, care era cea mai ieftină soluție fără reclame, la un preț de 9,99 dolari în SUA (9,99 lire sterline în Marea Britanie, 9,99 euro în UE). În schimb, utilizatorii noi și cei care revin ar putea să se îndrepte către Standard cu reclame de 6,99 dolari, Standard de 15,49 dolari sau Premium de 19,99 dolari. Basic este acum disponibil doar pentru utilizatorii care încă se află pe acest plan, dar vor pierde șansa de a-l păstra odată ce se vor transfera în cele din urmă pe un alt plan.

Compania a fost, de asemenea, destul de transparentă în ceea ce privește faptul că nu se bazează pe reclame pentru venituri, cel puțin nu deocamdată. Netflix dezvoltă deocamdată activitatea în zona de ads și lucrează pentru a îmbunătăți măsurătorile și a inova, în așa fel încât să fie pe placul agențiilor de publicitate, iar companiile să fie convinse să investească în noua soluție.

__________________________________________________________________________________________________

Share articol: