Spotify a reproiectat interfața principală al aplicației sale, încercând să le faciliteze utilizatorilor găsirea de conținut nou.
Noul design mizează foarte mult pe imagini și pe defilarea verticală, transformând ecranul de pornire dintr-un set de coperte de album într-un feed care seamănă mult mai mult cu TikTok și Instagram.
Schimbarea pe care Spotify a anunțat-o în cadrul evenimentului Stream On este o dovadă clară a tipului de companie (și de produs) la care aspiră Spotify. În ultimii ani, aceasta a investit masiv în podcasturi, cărți audio, audio live și multe altele, totul în încercarea de a fi mai mult decât o simplă aplicație muzicală. De asemenea, compania dorește să își aducă mult mai aproape creatorii și a fost într-o căutare aparent neobosită de a împinge oamenii către un conținut mai diferențiat și mai profitabil, ceea ce a însemnat adesea să îngreuneze ascultarea muzicii. De aceea, noul design al aplicației pare să fie în parte menit să creeze un spațiu specific pentru toate noile tipuri de conținut.
Spotify a încercat ani de zile să găsească modalități de a pune podcasturile, muzica și toate celelalte tipuri de conținut împreună, dar pare să recunoască acum faptul că cea mai bună tactică este aceea de a oferi fiecărui categorii propria importanță.
În continuare, când deschideți Spotify, veți vedea în continuare o grămadă de coperți de albume și liste de redare în partea de sus. Dar, dedesubt, s-ar putea să vedeți un podcast video cu redare automată, de exemplu, în care puteți să intrați cu o simplă atingere. Sau s-ar putea să vedeți o fotografie mare, în stil Instagram, menită să vă spună ceva mai multe despre o listă de redare care v-ar putea plăcea.
În aplicație vor exista acum mai mult conținut cu redare automată decât oricând și o mulțime de modalități de a previzualiza rapid melodiile și playlist-urile.
O altă nouă caracteristică interesantă a Spotify este algoritmul AI mai performant. Funcția Smart Shuffle, care adaugă temporar piese la playlist-urile existente, se presupune că este o îmbunătățire a ideii de „listă de redare doar pentru tine" la care Spotify lucrează de ani de zile.
___________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: