Aflata in afara primelor 10 preferinte ale tinerilor nascuti din 2000 incoace, McDonald's incearca din rasputeri sa-i atraga pe cei care s-au nascut cu un smartphone sau o tableta in mana.
Pentru McDonald's, tehnologia a devenit o necesitate. Introducerea wi-fi-ului in restaurante a fost un prim pas, iar acum plata cu ajutorul smartphone-ului, printr-o aplicatie, reprezinta continuarea incercarilor de reorientare catre tinerii care nu se mai despart de telefoanele inteligente.
Tocmai din acest motiv, fast-food-ul a fost transformat in smart-food, in care clientii McDonald's isi pot comanda si plati mancarea printr-o aplicatie de smartphone, pentru ca in momentul in care intra in restaurant sa-si ridice mancarea fara a mai sta la coada, scrie Daily Mail.
Momentan, aceasta noua metoda de plata este testata in Texas si in Utah, urmand ca in viitorul apropiat, daca da succes, sa fie aplicata la nivel mondial. Proiectul vine ca un raspuns la adresa rivalilor din lanturile de restaurante fast-food, precum Burger King, care ofera chiar si livrare grauita pentru cei care comanda de pe internet.
"McDonald's evolueaza in acelasi spatiu in care o fac si consumatorii, mai ales generatia tanara, din noul mileniu, care nu simte nevoia sa foloseasca plata in cash", a declarat Darren Tristan, vice presedinte executiv la o filma de consultanta, Technomic.
Alaturi de noi tehnologii, lantul de fast food lanseaza si noi "gusturi" pentru clientii sai. Business Insider scrie ca, "Mighty Wings", aripioarele retrase dupa 13 ani de vanzare in anul 2003, au fost reintroduse acum in meniu.