Oamenii ocupati primesc zeci de mailuri intr-o zi, iar pe multe dintre ele le sterg pentru ca par lipsite de importanta, la o prima vedere.

Ziua de munca a multora dintre noi presupune parcurgerea si trimiterea unui mare numar de emailuri, si trebuie sa decidem intr-o fractiune de secunda ce e important si ce nu.

Exista nenumarate sfaturi care sa te ajute sa faci ca emailul tau sa iasa in evidenta. Oricat de importante ar fi, unele emailuri se pierd din cateva motive:

  • contin greseli gramaticale
  • sunt prea lungi, iar citirea lor e amanata pentru mai tarziu, apoi destinatarul uita de ele
  • includ informatie nerelevanta
  • sunt trimise noaptea tarziu sau la alte ore nepotrivite
  • la Subject, au un text prea generalist
  • AU TEXT CU CAPS

Alte sfaturi:

  • trimite un email doar atunci cand ai ceva de spus, nu forwarda pisicute sau alte ppt-uri
  • saluta la inceputul mailului, iar la final rezuma ideea de baza si pune intrebari daca e cazul
  • gandeste structura paragrafelor
  • scrie numele persoanelor carora vrei sa trimiti mailul la sfarsit, ca sa nu risti sa dai Send din greseala pe la jumatate.
  • nu scrie emailuri la nervi

Tu ce sfaturi ai ? Asteptam parerile tale la comentarii!

Share articol: