Dacă deja petreceți ore întregi pe TikTok, atunci s-ar putea să vă fi găsit jobul de vis.

Agenția de influencer marketing numită Ubiquitous dorește să plătească trei persoane cu 100 de dolari pe oră pentru a merge la o sesiune de vizionare a TikTok timp de 10 ore. Compania speră că acest efort o va ajuta să evalueze noile tendințe online.

Pentru a aplica la jobul de vizionare TikTok, trebuie să vă abonați la canalul YouTube al Ubiquitous și să trimiteți un scurt rezumat despre motivul pentru care sunteți cel mai potrivit pentru maratonul de câteva ore.

Compania caută persoane cu vârsta de 18 ani sau mai mult care știu cum funcționează platforma - în special tendințele. Printre cele care au devenit populare, virale pe platformă se numără un videoclip cu un copil care delirează despre dragostea sa pentru porumb. Un alt trend este cunoscut sub numele de „The Hot Girl Walk", unde creatorii de conținut își împărtășesc experiențele în timpul unor plimbări lungi, în aer liber, pentru a-și îmbunătăți sănătatea fizică și mentală.

După sesiunea de vizionare, participanții vor fi rugați să-și posteze experiența pe orice platformă de social media pe care o aleg și să eticheteze compania.

Termenul limită de înscriere este 31 mai. Candidații vor fi anunțați la șapte zile de la închiderea aplicației.

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: