Cristiano Ronaldo genereaza de peste 8 ori mai multi bani decat Messi pe retelele de socializare.
De 4 ori castigator al Balonului de Aur, Cristiano Ronaldo este unul dintre cei mai buni jucatori din ultimul deceniu in fotbal si unul dintre cei mai valorosi atleti din lume. Iar in epoca retelelor de socializare, Ronaldo reuseste sa genereze sume uriase de bani.
Cei de la Forbes au estimat ca Ronaldo a castigat 88 de milioane de dolari in 2016, dintre care 32 de milioane au venit din contracte de sponsorizare. Iar suma pe care o va incasa Ronaldo va creste dupa ce Ronaldo a semnat pe viata cu cei de la Nike iar suma este de 1 miliard de dolari.
Desi pare o suma exorbitanta, cei de la Nike nu ies deloc in pierdere. Conform Forbes, Ronaldo "a generat 500 de milioane de dolari pentru Nike" din social media doar in 2016, ceea ce inseamna ca Nike pote recupera suma de 1 miliard de dolari la fiecare 2 ani! Ronaldo a ajuns la 262 de milioane de fani pe conturile de Facebook, Twitter si Instagram iar anul trecut a avut 347 de postari ce au inclus logo-ul Nike sau a fost mentionata compania, generand 477 de milioane de interactiuni (like-uri, share-uri, comentarii).
Una dintre postarile cu cel mai mare succes din punctul de vedere al celor de la Nike a fost poza postata de Ronaldo pe Instagram dupa victoria Portugaliei din finala Euro 2016. Imaginea de mai sus a generat 1.7 milioane de like-uri si peste 12.750 de comentarii. Pentru Nike, aceasta postare a valorat 5.8 milioane de dolari.
Daca in fotbal comparatiile dintre Messi si Ronaldo vor continua mult timp de acum incolo, cand vine vorba despre retelele de socializare nu exista niciun dubiu cine este marele castigator - ca o comparatie, Messi a generat "doar" 53.5 milioane de dolari pentru Adidas anul trecut.