O cercetare realizată în Statele Unite de publicația New York Times arată modificări semnificative în comportamentul utilizatorilor online.
Nevoiți să stea aproape mereu în casă, oamenii și-au schimbat obiceiurile inclusiv în privința consumului de internet.
Astfel, ei folosesc mai puțin telefonul mobil și utilizează mai mult laptopul sau PC-ul, pentru video conferințe, muncă la distanță, dar și pentru jocuri online.
Mai mult, deși aplicațiile de mobil ale Netflix, Facebook și YouTube au înregistrat o scădere destul de mare, traficul lor general a crescut, datorită accesării de pe desktop.
Este o schimbare firească, pentru că oamenii folosesc internetul acum mai mult pentru a lucra sau pentru divertisment și atunci preferă să aibă acces la un ecran mai mare.
O creștere importantă o au și aplicațiile care permit comunicarea video, deoarece oamenii nu vor doar să discute între ei, ci să se și vadă.
Desigur, cea mai mare creștere o au serviciile de videoconferință, cum este Zoom, pentru că oamenii lucrează acum de acasă și folosesc aceste platforme pentru a ține online ședințele zilnice.