Apple ar putea crește în curând numărul de reclame în aplicațiile sale de tip first-party de pe iOS, iPadOS și MacOS. 

Mark Gurman, jurnalist Bloomberg, relatează că Apple dorește să își extindă veniturile din publicitate și testează deja un nou model publicitar intern în Apple Maps, care afișează recomandări bazate pe căutări.

În prezent, Apple afișează reclame în aplicațiile sale App Store, News și Stocks, precum și pe platforma sa Apple TV+. Dezvoltatorii pot plăti Apple pentru ca aplicația lor să apară ca promovată pe anumite pagini de căutare din App Store. Anunțurile din cadrul aplicațiilor News și Stocks apar sub formă de bannere complete, similare site-urilor web. Apple TV+ afișează, de asemenea, reclame pentru MLB Friday Night Baseball, de exemplu.

Funcția Apple App Tracking Transparency (ATT), lansată odată cu iOS 14.5, a afectat în mod semnificativ veniturile din publicitate ale dezvoltatorilor. ATT le oferă utilizatorilor opțiunea de a renunța la instrumentele de urmărire utilizate de dezvoltatori pentru a afișa reclame direcționate.

Potrivit unui raport al Financial Times publicat la începutul acestui an, politica Apple a costat platformele de socializare aproape 10 miliarde de dolari. Pe baza datelor furnizate de firma de cercetare de piață Omdia, câștigurile din veniturile din publicitate ale Apple au crescut la 3,7 miliarde de dolari în 2021.

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: 

Share articol: