O camera video care urmareste privirea a depistat ce anume analizam la profilul cuiva.
Incercand sa vada ce anume atrage atentia internautilor, brandurile au experimentat diferite aplicatii pentru a afla cum trebuie sa isi imbunatateasca paginile de Facebook.
Intr-un experiment facut de EyeTrackShop pentru Mashable pe 30 de subiecti care au vazut paginile de Facebook ale unor branduri s-a constanta ca majoritatea acestora s-au uitat prima data la wall - privit, in medie, de 4 ori mai mult decat orice alt element de pe pagina.
De obicei, pozele mici deasupra zidului sunt observate in 85% din cazuri, iar coloana de "like"-uri in 58% din situatii.
Mai jos se afla cateva observatii facute studiind miscarea ochilor in cazul userilor care au vazut paginile de Facebook de la Coca-Cola, Skittles, Victoria’s Secret, Starbucks, Converse, PlayStation, Pringles si Red Bull.
1. Continutul conteaza. Unul dintre primele lucruri observat este zidul. Vizitatorii aloca cel mai mult timp observarii acestuia.
2. Exceptia: Femeile putin imbracate. In cazul Victoria's Secret, oamenii s-au uitat mai mult la poza si mai putin la wall.
3. Poza de profil poate face diferenta intre a vedea si a nu vedea un brand. Doar 57% din vizitatorii paginii Coca-Cola au vazut sticla de suc. Fotografiile cu fetele unor oameni atrag mai multa lume.
4. Pozele de pe wall atrag atentie. In medie, vizitatorii petrec 4.88 secunde privind zidul. Deci ai grija sa il aranjezi frumos.
Sursa: Mashable