Ideea proiectului a pornit de la o situatie cat se poate de simpla si comuna: intrebati ce cadou si-ar dori, multi nu au stiut ce sa raspunda.

Ni se intampla deseori sa nu stim ce cadouri sa le cumparam prietenilor de ziua lor. Sau, mai mult decat atat, sa nu stim ce ne dorim noi insine in diferite ocazii. Solutia pentru aceasta problema o ofera Drimm.in, o platforma in care poti descoperi pasiunile si visurile prietenilor tai si le poti lista  pe ale tale.

“Desi vorbim tot timpul de lucruri de care suntem pasionati, interactionam cu ele in social media, interesele noastre raman ascunse atat pentru noi, cat si pentru cei din jurul nostru. Si, in esenta, problema nu e de cadouri, ci de interese. Daca ai avea un loc in care sa poti tine usor evidenta intereselor tale si ale prietenilor tai, ai putea sa cresti nivelul de interactiune intr-un grup de oameni”, spun fondatorii Drimm.in.

In spatele proiectului se afla Andrei Diaconu (business), Vlad Cazacu (CTO), Alexandru Adascalitei (User Experience), Bogdan Popa (Lead Developer) si “sfatuitorul” lor, Victor Cazacu, pe partea de produs. Fiecare are cel putin 7 ani de experienta in domeniul sau, iar istoricul lor de colaborare incepe in urma cu 4 ani.

“Ne-am gandit ca putem rezolva o problema cu Drimm.in, construind o platforma in care-ti poti stoca interesele pentru viitor si poti afla dorintele prietenilor tai. Drimm.in este atat o lista pe care o poti da mai departe, cat si un loc de reflectie asupra lucrurilor pe care ni le-am dorit de-a lungul timpului. Pe langa faptul ca te ajutam sa afli ce isi doresc prietenii tai si iti oferim un loc unde poti sa iti salvezi dorintele, vrem sa fim cat mai buni la a sugera idei astfel incat utilizatorul nostru sa nu trebuiasca decat sa ne confirme sugestiile”, povestesc ei.

Si-au dorit ca utilizatorii serviciului pe care l-au creat, un wishlist virtual, sa aiba sugestii concrete pe baza interactiunii lor in social media si in baza preferintelor comune pe care le au cu alti utilizatori de pe platforma.

Deocamdata, pe lista lor de potentiali clienti se numara cei din Statele Unite, aceasta fiind cea mai mare piata si targetul lor. Au ales America datorita culturii consumatorilor de aici si a deschiderii lor catre tot ce este nou. De asemenea, exista optiuni mult mai diverse de produse disponibile spre cumparare.

Fata de competitia formata mai ales din platforme de genul wishlist manager, Drimm.in nu limiteaza numarul de dorinte la un anumit numar de magazine, categorii de interese, cum ar fi domeniul fashion, unde concurenta este destul de mare, sau pe o experienta centralizata pe produs. 

Momentan, Andrei, Vlad, Alexandru si Bogdan nu au transformat intr-o prioritate monetizarea acestei platforme, ci sunt orientati spre rafinarea produsul pentru a oferi o experienta relevanta utilizatorilor. Tocmai de aceea, obiectivul lor pe termen scurt este sa fie admisi intr-un program de accelerare si sa reuseasca astfel sa dezvolte produsul pentru a avea mai multa tractiune.

Drimm.in s-a numarat printre echipele finaliste ale How to Web MVP Academy, program de preaccelerare adresat startup-urilor din Europa Centrala si de Est, lucru care a reprezentat o confirmare a potentialul pe care il are acest proiect. “MVP Academy ne-a ajutat sa ajungem la product/market fit, sa rafinam conceptul, sa maturizam produsul si sa fim pragmatici asupra planurilor de viitor. Desi am mai dezvoltat produse si companii in trecut, cele sapte saptamani ale MVP Academy ne-au ajutam sa invatam mai multe decat in tot anul trecut si am acumulat cunostinte esentiale legate de business, legal, marketing, pitching, la care se adauga experienta altor companii”, explica antreprenorii impactul pe care l-a avut asupra afacerii lor participarea in programul de pre-accelerare.

Au ajuns si la cateva concluzii pe care nu se sfiesc sa le transmita si altor antreprenori aflati la inceput de drum. “Le recomandam sa fie deschisi la a primi feedback, indiferent de forma lui, sau la ce este nevoie pentru a valida conceptul si sa inceapa lucrul la produs de azi. Sa porneasca devreme si sa fie cat mai activi in comunitatile/evenimentele locale pentru startup-uri. Avem locuri de intalnire, conferinte foarte bune si evenimente pe masura. E cel mai bun moment sa lucrezi la idee”, concluzioneaza fondatorii Drimm.in.

In aceasta toamna startup-urile in tehnologie din regiune au o noua oportunitate la dispozitie: participarea la How to Web Startup Spotlight, competitie si program de mentorat adresat celor mai performante 32 de echipe, cu premii in valoare totala de 20.000 USD. Antreprenorii care dezvolta produse inovative in domeniul tehnologiei pot aplica pentru participarea in program completand formularul de inscriere disponibil online la http://startupspotlight.co pana luni, 20 octombrie.

Share articol: