După săptămâni întregi de speculații, Netflix a ales Microsoft ca partener pentru viitorul său abonament cu suport publicitar.
Netflix speră să debuteze cu nouă ofertă încă de la sfârșitul acestui an și va folosi tehnologia Microsoft pentru a o realiza.
„Microsoft are capacitatea dovedită de a susține toate nevoile noastre în materie de publicitate în timp ce lucrăm împreună pentru a construi o nouă ofertă. Mai important, Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova în timp, atât pe partea de tehnologie, cât și pe partea de vânzări, precum și protecții puternice ale confidențialității pentru membrii noștri", a declarat Greg Peters, COO al Netflix, într-un comunicat de presă.
În aprilie, serviciul de streaming a anunțat că intenționează să prezinte un nivel de abonament bazat pe reclame, după ce s-a confruntat cu prima pierdere masivă de abonați din ultimii zece ani.
Serviciul de streaming tradițional a fost ferm împotriva publicității încă de la lansarea sa, dar la începutul acestui an, co-CEO-ul companiei, Reed Hastings, a recunoscut că „are mult sens" să ofere un abonament mai ieftin în aceste condiții. În prezent, Netflix are 221,6 milioane de abonați (la care se adaugă alte 100 de milioane de gospodării estimate din partajarea parolelor).
Luna trecută, Google și NBCUniversal ar fi fost în cursă pentru a se asocia cu Netflix. Nu se știe încă dacă parteneriatul cu Microsoft va fi exclusiv sau dacă alți giganți din domeniul tehnologiei sunt încă în curs de negociere cu platforma de streaming. Și, spre deosebire de NBCUniversal (Peacock) și Google (YouTube), Microsoft nu deține un serviciu de streaming care să concureze cu Netflix.
__________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: