Mai multi clienti ai acesteia vor fi despagubiti. Compania se asteapta sa plateasca pana la 28 de milioane de euro.
Compania britanica de telecomunicatii TalkTalk este reclamata de mai multi clienti, care se plang ca au fost victimele unui atac informatic masiv, saptamana trecuta. In urma acestuia, mai multi consumatori s-ar fi trezit cu conturile bancare furate.
Grupul britanic e acuzat ca ar fi putut fi facut mai multe pentru a-si proteja clientii, protejandu-le informatiile personale. Expertii in domeniul juridic au estimat ca in total compania ar avea de platit 28 de milioane de euro, in cazul in care se dovedeste ca toate cererile sunt intemeiate, scrie Financial Times.
Site-ul mobilechoiceuk.com scrie ca exista zvonuri care sustin ca fiecare utilizator ar urma sa primeasca aproape 1400 de euro, potrivit unor discutii cu expertii pe probleme juridice ai companiei.
Site-ul TalkTalk mergea greu miercuri dimineata, lucru care a facut departamentul de IT al companiei sa banuiasca faptul ca ar fi tinta unui atac DDoS. In spatele acestuia, insa, se afla o unealta sofisticata, ce le permitea atacatorilor sa extraga din baza de date informatii personale ale utilizatorilor.