Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, are "peste un milion de advertiseri activi", potrivit unui anunt facut marti pe aceasta platforma online, informeaza AFP.
Unul dintre responsabilii de marketing ai Facebook, Dan Levy, a multumit celor peste un milion de companii care investesc in prezent in publicitatea pe aceasta retea de socializare.
"Voi ati ales Facebook ca partener pentru a va creste business-ul. Apreciem sansa de a lucra alaturi de voi", le-a transmis Dan Levy companiilor care se promoveaza pe Facebook.
Vanzarile Facebook in primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn ca publicitatea pe dispozitive mobile genereaza afaceri tot mai mari pentru cea mai mare retea de socializare, dupa cum a relatat Bloomberg, in luna mai.
Numarul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% in ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68%, sau 751 milioane, acceseaza serviciile retelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai multi decat la inceputul anului trecut.
Pe de alta parte, Financial Times a anuntat in mai ca Facebook va introduce incepand din luna iulie spoturi publicitare video in pagina "Noutati" (News Feed), pentru a obtine o noua sursa de venit de la advertiseri, decizie care i-ar putea nemultumi pe unii utilizatori daca va deranja semnificativ functionalitatea retelei de socializare. Noile reclame video ar putea genera venituri de pana la 1,5 milioane de dolari pe zi.
Reteaua de socializare incearca astfel sa acceseze bugetele uriase de marketing TV ale companiilor. Publicitatea video digitala reprezinta mai putin de 5% din piata spoturilor TV din SUA, de 64,5 miliarde de dolari pe an, insa se extinde rapid. EMarketer estimeaza o crestere de 41% in acest an, la 4,1 miliarde de dolari.