Dreptul la intimitatea datelor este o problemă de care Facebook, dar și alte mari companii de tehnologie, se lovesc în fiecare an. Facebook mai des decât alții.
De la izbucnirea scandalului Cambridge Analytica, Facebook a primit mai multe amenzi și de la americani, și de la UE, dar și de la britanici.
De data aceasta, canadienii sunt cei care dau următoarea mare amendă companiei Facebook. Și vorbim despre una destul de consistentă, de 6,5 milioane de dolari.
De ce se face vinovată compania lui Mark Zuckerberg? De faptul că a împărtășit datele private ale utilizatorilor cu alte companii terțe. De asemenea, canadienii consideră că Facebook a făcut afirmații false sau înșelătoare cu privire la confidențialitatea datelor personale ale utilizatorilor săi canadieni.
Reprezentanții Facebook au declarat că nu sunt de acord cu afirmațiile și nici cu concluziile trase de canadieni. Cu toate acestea, compania a acceptat să plătească amenda pentru a ajunge la o soluționare mai rapidă. Până la urmă, 6,8 milioane de dolari sunt mărunțiși pentru o companie ca cea a lui Mark Zuckerberg.