Facebook, Instagram și WhatsApp ar putea avea în curând funcții speciale disponibile doar pentru utilizatorii care doresc să plătească pentru ele.
Meta formează o nouă divizie numită New Monetization Experiences, care se va concentra exclusiv pe funcțiile cu plată pentru aplicația companiei, potrivit unei informații relatate de The Verge.
În timp ce Facebook și Instagram au deja o serie de caracteristici plătite care se adresează creatorilor, precum Stars, evenimente plătite și diverse produse pe bază de abonament, se pare că noua divizie de la Meta va fi separată de aceste inițiative. (De menționat că Meta se angajase să nu ia o parte din câștigurile creatorilor până în 2023).
Nu este clar ce tip de caracteristici plătite ar putea rezulta din acest efort, dar vicepreședintele Meta pentru monetizare, John Hegeman, a declarat pentru The Verge că firma își urmărește îndeaproape colegii din industrie. Twitter, Snapchat și Telegram au lansat recent abonamente lunare care deblochează caracteristici exclusive și alte avantaje în aplicație pentru abonații plătiți.
Funcțiile plătite ar putea ajuta Meta să găsească noi surse de venituri nepublicitare. Afacerea publicitară de miliarde de dolari a companiei a suferit o lovitură semnificativă în ultima vreme din cauza modificărilor aduse la confidențialitatea pe iOS și a unei încetiniri economice care a afectat și competitorii.
__________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: