Facebook vrea să devină și mai inteligent, iar pentru asta are nevoie de feedback constant din partea utilizatorilor săi.
Gigantul american a lansat o nouă aplicație, denumită Viewpoints, în care utilizatorii sunt rugați să răspundă unor întrebări, sondaje și task-uri în urma cărora vor fi plătiți de către rețeaua de socializare.
Potrivit Facebook, încasările anuale se pot ridica la 600 de dolari pentru utilizatorii care vor reuși să treacă prin toate provocările lansate de companie. Banii ar urma să fie încasați printr-un cont dedicat de PayPal.
Facebook își argumentează acest proiect susținând faptul că „informațiile obținute în urma acestor sondaje vor ajuta în construirea unor produse mai bune care vor să limiteze impactul negativ al social media”
În acest moment, nu se cunosc detalii privind tipul de sondaje sau de provocări pe care Facebook le va lansa către utilizatorii săi.
În urmă cu câteva luni, Facebook a fost obligată să închidă aplicația Onavo care funcționa ca un spyware pentru utilizatorii de Facebook, colectând date confidențiale.