Facebook se schimba din 2015

Facebook lanseaza, de la 1 ianuarie 2015, termeni noi de utilizare indreptati mai mult catre protejarea confidentialitatii, alaturi de o pagina noua cu scop informativ si cu mai multe optiuni prin care utilizatorul poate alege mai putina publicitate.

Noua pagina numita "Privacy Basics" / "Informatii elementare despre confidentialitate" informeaza, practic, utilizatorul retelei Facebook despre cum isi poate controla informatiile expuse.

Schimbarile le vor permite utilizatorilor sa evite anumite tipuri de publicitate, de pe orice dispozitiv folosit. Desi Facebook a pus mai demult la dispozitie posibilitatea de a controla reclamele pe care le vad pe dispozitiv anume, aceasta modificare nu se putea reflecta in setarile contului, indiferent de dispozitiv.

Noua sa politica de confidentialitate va oferi, de asemenea, mai multa informatie despre modul in care date despre localizare, baterie si puterea semnalului - care sunt preluate de aplicatiile mobile - sunt folosite de Facebook. Compania spune ca datele de localizare ajuta la livrarea unor reclame relevante catre utilizatori, iar prin preluarea informatiilor despre baterie si semnal, aplicatia se asigura ca procesul functioneaza in regula

Sursa: Mediafax

Share articol: