Sheryl Sandberg, CEO Facebook, apara planurile de extindere a spatiului publicitar, chiar daca exista riscul ca utilizatorii sa fie bombardatii cu mesaje nedorite.
Noul software Facebook ce urmeaza sa fie lansat in acest an va permite companiilor de publicitate sa trimita anunturi publicitare pe smartphone-urile utilizatorilor chiar daca acestea sunt blocate pentru asemenea mesaje. Chiar daca asta ar urma sa-i infurie pe abonatii retelei de socializare, CEO-ul Sheryl Sandberg spune ca nu vor exista schimbari in planurile companiei.
Marimea audientei face din telefon un mijloc major de comunicare. Este la fel de important, ba, chiar mai important decat televiziunea.
Sandberg a facut aceasta afirmatie, foarte sigura pe ea, intr-o conferinta de presa care a avut loc la sediul din Londra al companiei. Numarul 2 din Facebook a mai spus ca interesul companiei nu este sa mareasca numarul de reclame, ci importanta acestora pentru utilizatori. Evident, primii bucurosi pentru schimbarea anuntata de reteaua de socializare au fost actionarii acesteia si companiile de publicitate.
Conform companiei de cercetarea eMarketer, Facebook detine cea mai mare cota din veniturile din publicitatea pe telefoane mobile in Statele Unite (18,4%), gratie reclamelor din "news feed". Aceasta miscare (publicitatea in "news feed") a ajutat ca veniturile retelei de socializare sa creasca cu 36% in 2012 fata de anul anterior (adica, pana la 4,27 milioane de dolari).