Mai mult de jumatate din venituri au fost obtinute din publicitate prin telefoane sau tablete.
Veniturile Facebook au urcat cu 63% in trimestrul al patrulea, cel mai mult din ultimii doi ani, la 2,59 de miliarde de dolari, iar peste jumatate au fost obtinute din publicitatea prin dispozitive mobile, informatie care a dus la cresterea cu 13% a titlurilor companiei, la bursa din Frankfurt, anunta Mediafax.
Analistii intervievati de Bloomberg anticipau venituri de 2,35 de miliarde de dolari.
Profitul net a avansat de peste opt ori, la 523 de milioane de dolari, de la 64 de milioane de dolari in aceeasi perioada a anului 2012.
Directorul general Mark Zuckerberg, care a infiintat Facebook acum 10 ani, a creat anul trecut noi solutii prin care furnizorii de publicitate sa ajunga la utilizatori.
Veniturile generate de publicitatea prin intermediul dispozitivelor mobile au atins in trimestrul patru 1,25 miliarde de dolari, reprezentand 53% din total, fata de 49% in aceeasi perioada a anului precedent.
"Segmentul mobil este esential pentru ei. Va fi o mare lupta intre Facebook si Twitter", a declarat Laurence Balter, analist la Oracle Investment Research.
Pe ansamblul anului 2013, veniturile Facebook au avansat cu 55%, la 7,87 miliarde de dolari, iar profitul net a crescut de trei ori, de la 53 milioane de dolari in 2012 la 1,5 miliarde de dolari.
Actiunile Facebook sunt in crestere cu 13% la bursa din Frankfurt, dupa ce au incheiat tranzactiile de miercuri de la New York in scadere cu 2,9%.
Pentru multi utilizatori, Facebook nu mai este un serviciu nou, compania urmand sa sarbatoreasca saptamana viitoare 10 ani de existenta.
In decembrie, Facebook avea 1,23 de milioane de utilizatori lunari activi, cu 16% mai multi fata de anul precedent. Dintre acestia, 945 de milioane acceseaza reteaua sociala prin intermediul dispozitivelor mobile.