Reteaua sociala testeaza deja noul sistem pe un numar restrans de utilizatori.
Reteaua sociala Facebook a inceput deja sa testeze un nou sistem, care prevede inserarea unor reclame in newsfeed-urile utilizatorilor. Aceasta schimbare le permite firmelor sa fie vizibile si pentru non-fani, pentru prima data. Practic, reclamele din interiorul newsfeed-ului vor fi vazute chiar si de persoane care nu i-au dat like firmei respective.
E de asteptat ca aceasta schimbare sa ii afecteze pe toti ce care au cont pe Facebook, daca se va dovedi un succes in teste. Si asta in conditiile in care multi dintre utilizatori se plang chiar si acum ca site-ul contine prea multe reclame, anunta DailyMail.
"Credem ca asta le va ajuta pe firme sa isi transmita mesajul mai multor oameni", a declarat un purtator de cuvant de la Facebook pentru TechCrunch. Acesta a mai spus ca firma lui Zuckerberg este atenta si doreste sa se asigure ca feed-urile oamenilor nu vor fi pline de reclame.
Unele voci comenteaza ca noul plan al lui Mark Zuckerberg ar avea rolul de a-i convinge pe investitori ca Facebook poate sa faca bani, in ciuda problemelor mari de pe bursa.