Vezi comunicatul
Domeniul fashion online este poate cel mai activ in comertul online al ultimilor doi ani. in acest context, FashionUP anunta o noua strategie de pozitionare pe piata si de promovare catre clienti a celor mai bune produse de la unele dintre cele mai cunoscute branduri. inca de la inceputul acestei toamne, compania a pregatit surprize si evenimente pentru cei care aleg sa isi faca cumparaturile online prin platforma FashionUP. Publicul este predominant feminin, iar in septembrie doamnele si domnisoarele s-au bucurat de reduceri considerabile si de o zi dedicata elegantei si stilului: Ziua Nationala a Femeilor pe Toc.
Clientele FashionUP sunt la curent cu tendintele in materie de moda si sunt iubitoare de shopping comod, din fata calculatorului sau de pe platforme mobile. Mai mult, cea mai importanta trasatura a femeii FashionUP este aceea ca isi doreste sa fie in trend fara costuri prea mari, alegand calitatea la preturi mici. Pentru acestea, FashionUP isi propune sa livreze promisiunile facute odata cu noua pozitionare prin diferentiere, creativitate si socializare. increderea pe care clientii au investit-o in FashionUP se vede foarte bine si in cifrele de vanzari de anul acesta. Cele mai populare categorii in toate sezoanele au fost pantofii cu toc si ceasurile, iar anul acesta se estimeaza vanzari cu 300% mai mari fata de cei antrenori.
„Noul FashionUP a identificat o nevoie a femeii moderne si dinamice din ziua de azi, aceea de a fi frumoasa, eleganta si in pas cu cele mai noi tendinte ale modei, fara a consuma prea mult timp si bani. Astfel, definitia magazinului nostru a devenit: «Real Brands. Smart Shopping». Prima fraza reflecta portofoliul impresionant de produse: peste 20.000 de la 300 de branduri de renume. Shopping-ul inteligent este atunci cand noi reusim sa oferim cele mai dorite tinute si accesorii la cel mai mic pret din piata. In plus, zilnic activam extra reduceri pentru zeci de produse. Doamnele si domnisoarele au investit foarte multa incredere in noi si ele sunt cel mai important public, dar avem si colectii dedicate barbatilor iubitori de fashion si atenti la ceea ce poarta si cum se prezinta in societate“, a declarat Alin Stanciu, CEO si fondator FashionUP.
In medie, clientii FashionUP cumpara de circa 350 de lei, dar este pretios si feedback-ul pe care il ofera, de cele mai multe ori pozitiv, iar asta se reflecta cel mai bine in lansarea unei alte comenzi in maximum 40 de zile. Cand vine vorba de batalia pentru branduri de top vandute, aceasta se da intre cele de renume international, precum Versace Jeans si cele autohtone, precum Condur by alexandru, pretul mediu al unui astfel de produs fiind de 400 de lei. FashionUP este alaturi de clientii sai pe retelele sociale Facebook si Instagram, dar si pe canalul de YouTube. Odata cu schimbarea identitatii de brand, FashionUP a lansat si o campanie televizata, care aduce in atentie o noua viziune si pozitionare pe piata, urmand sa se deruleze pe micile ecrane pana in decembrie.