Ca in orice afacere, unul dintre cele mai importante aspecte este credibilitatea. Iar Facebook incearca sa-si rezolve aceasta problema, inainte de a se transforma in pierderi de miliarde de dolari.
Odata cu aparitia tot mai multor companii care isi promoveaza si vand produsele pe Facebook, miza "like-urilor" a devenit tot mai mare.
Pe Facebook, puterea brandului se calculeaza si in functie de numarul de like-uri si interesul generat in discutiile pe wall-urilor utilizatorilor, iar cativa clienti, pentru a lua fata competitiei, au ales o "scurtatura" periculoasa.
Wired scrie ca Facebook a inceput recent lupta impotriva a ceea ce ei numesc "fake likes", mai exact descoperirea celor care sparg conturi sau isi fac conturi false, in numar foarte mare, pentru a da like unui produs si astfel a-i creste vizibilitatea pe Facebook.
Acest fenomen, recunoscut oficial de catre Facebook, care a publicat pe blogul dedicat securitatii retelei sociale, ar putea afecta pe viitor tocmai companiei conduse de Mark Zuckerberg. Lipsa de credibilitate a clientilor va apasa si asupra platformei pe care acestia se desfasoara si care pana acum, prin lipsa unor masuri directe de combatere, a permis acestor probleme sa se dezvolte.
"Suntem foarte interesati acum sa eliminam like-urile false.", a fost mesajul oficial postat de cei de la Facebook.