Compania care a creat jocul "FarmVille" are in plan si inchiderea birourilor din Dallas, New York si Los Angeles.
Perioada in care "recoltele" de bancnote verzi erau bogate s-a sfarsit pentru Zynga, creatorul celor mai populare jocuri de pe Facebook. Actiunile firmei au scazut cu 64% de cand au ajuns pe bursa americana (decembrie 2011). Tocmai pentru a mai reduce din pierderi, Zynga concediaza 18% din angajati.
Astfel, 580 de oameni urmeaza sa primeasca preaviz, concedierea lor aducand economii de 80 de milioane de dolari pe an pentru companie. Zynga se asteapta ca pierderile pe trimestrul II din 2013 sa se situeze in jurul a 39 de milioane de dolari, restructurarea urmand sa coste compania intre 24 si 26 de milioane de dolari.
Creatorul de jocuri a capatat faima odata cu cresterea in popularitate a retelei de socializare Facebook. Chiar daca se inregistreaza 240 de milioane de utilizatori lunar ale jocurilor Zynga, vanzarile au scazut din cauza migratiei oamenilor de la calculatoare la tablete si telefoane mobile.