David Karp considera ca publicarea statisticilor (followeri, retwitteri) este "scarboasa" si dauneaza creativitatii.
Exclusivistul Cannes a fost gazda unui atac fara precedent pentru mediul online: Tumblr, prin fondatorul sau, ataca cea mai puternica retea de microblogging considerand-o "daunatoare". Karp, fondatorul site-ului care gazduieste bloguri, spune ca cineva care are ceva de spus nu trebuie sa fuga dupa fani, "aplauze" si aprecieri, "obicei" impamantenit in randul utilizatorilor de Twitter.
Conform celor spuse de Karp, Tumblr este locul unde o fotogafie spune mai multe decat numarul limitat de caractere stabilit de Twitter, iar in ceea ce priveste cele scrise, exista mai multa creativitate "preamiabila" pe site-ul pe care il reprezinta, mult mai multa decat popularitatea dobandita prin Twitter. Politica Tumblr este descrisa de doua cuvinte: "mic dar concentrat", asa si-a descris creatia tanarul in fata unui public entuziasmat pe litoralul francez.
Tumblr a fost vandut in urma cu o luna catre un gigant al online-ului care cauta sa recapete stralucirea de odinioara: Yahoo. Pretul achitat de mrea companie este urias pe o piata tot mai aglomerata, 1,1 miliarde de dolari.