Totul vine la doar cateva saptamani dupa aparitia Alphabet
Sefii Google au anuntat cea mai mare schimbare din istoria companiei in urma cu cateva saptamani, iar acum, vine o noua schimbare. Google isi schimba logo-ul. Din nou, dar de data asta schimbarea e radicala.
Odata cu logo-ul Google a adoptat si o noua identitate. Au ramas, bineinteles culorile albastru, rosu, galben si verde. Fontul a scapat insa de serif-uri si e modificat serios, cu o tenta de modernism si accente din limbajul de design material. Totul e acum mult mai plat si seamana totodata cu logo-ul Alphabet.
Este cea mai mare schimbare a logo-ului din 1999 si pana acum si nu doar emblema principala a Google are parte de modificari, ci si logo-uri precum cel al aplicatiei Maps sau al retelei de socializare Google+. Cele patru culori vor fi folosite in in simbolul microfonului pentru comenzi vocale, unde vor avea si rolul de a atentiona utilizatorul ca microfonul este in functiune.
Designerii Google explica pe blog si intreg proceseul prin care au trecut pana sa vina cu forma finala. Au “distilat esenta brand-ului Google pana la nucleul sau: cele patru culoari pe un background alb, curat” si au inceput sa construiasca de acolo o noua identitate.