Utilizatorii motorului de cautare s-ar putea trezi cu o mare surpriza in momentul afisarii rezultatelor
Google pare sa nu mai fie multumit de veniturile obtinute din Adsense. Motorul de cautare ar putea trece printr-o schimbare majora, cel putin in ceea ce priveste pagina de afisare a rezultatelor. Aici, Google vrea sa afiseze un banner urias, chiar deasupra primelor rezultate.
“Experimentul e destul de restrans si se desfasoara doar in Statele Unite. Insa e doar unul dintre multele experimente pe care le desfasuram”, a declarat unul dintre oficialii Google pentru The Verge. E foarte probabil ca banner-ul urias sa coste o avere pentru publicitari. Le va creste traficul mult mai mult decat in cazul cautarilor traditionale, mai spun cei de la The Verge, care observa si ca rezultatele cautarilor vor fi mult impinse in jos.
Cel mai probabil, bannerul urias va putea fi folosit de advertiseri doar la afisarea rezultatelor referitoare la brandul respectiv si va avea mai mult un rol de reafirmare a brandului, a valorii sale. Similar cu serviciul Brand-Link, oferit de Baidu, motorul de cautare al chinezilor, bannerul urias le-ar putea permite celor de la Google sa testeze mai usor impactul asupra brand-urilor si sa le permita un algoritm mai complex de cautare.