Pe blogul motorului de cautare a aparut o informatie care va schimba radical Internetul.
Google poate acum sa inteleaga mai bine cuvintele pe care le folosesti atunci cand faci o cautare pe Internet. Siteul are o baza de date cu 500 de milioane de locuri, obiecte si oameni, cu ajutorul carora poate sa stie mai bine ceea ce iti doresti. Totul se realizeaza prin asa-numitul Knowledge Graph
Daca un utilizator cauta un pictor, spre exemplu Leonardo da Vinci, va primi cateva informatii importante despre viata acestuia, dar va avea la dispozitie si unele imagini cu cele mai cunoscute lucrari ale sale.
Google vrea, astfel, sa nu mai fie un banal motor de cautare, ci o resursa de cunostinte de cultura generala si sa faca, astfel, un pas inainte in viitor.
Potrivit blogului companiei, utilizatorii care vor realiza o cautare ambigua, spre exemplu Taj Mahal, vor fi intrebati daca doresc informatii despre celebra cladire sau despre muzician, pentru a elimina din lista rezultatele nedorite.
Deocamdata, acest feature este disponibil doar pentru americani.