Evenimentul contine si in acest an sectiunea Startup Spotlight, care isi propune sa ajute la dezvoltarea micilor afaceri din regiune.
Peste 1000 de profesionisti in domeniul tehnologiei vor participa pe 26 & 27 noiembrie la editia cu numarul sase a How to Web Conference, cel mai important eveniment dedicat inovatiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Acestia vor avea astfel ocazia de a cunoaste profesionisti de exceptie din regiune, de a invata bune practici din experienta invitatilor, dar si de a se conecta la ecosistemul antreprenoriatului in tehnologie la nivel global. In paralel se va desfasura si cea de a patra editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat pentru 32 de startup-uri cu potential din CEE cu premii in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA Romania.
Organizat in colaborare cu Telekom Romania, IXIA si Bitdefender, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei in Romania, Mozilla si Okapi Studio, How to Web Conference 2015 aduce impreuna peste 1000 de fondatori de startup-uri, product manageri, programatori, designeri, specialisti in marketing si lideri de comunitati din Europa Centrala si de Est. Pe langa continutul de foarte buna calitate, care include studii de caz si discursuri practice, participantii beneficiaza de oportunitati de networking excelente cu actori importanti din industria de tech si au ocazia de a se conecta la ecosistem si de a descoperi tendintele actuale.
Bune practici de la antreprenori si profesionisti cunoscuti la nivel global
Pe scena principala a conferintei vor urca antreprenori consacrati si profesionisti cunoscuti la nivel global care vor impartasi bune practici, vor prezenta studii de caz si vor aborda teme precum lansarea de produse cu potential, metrici de produs, product marketing, content marketing, cresterea ratelor de conversie prin growth hacking, sau formarea si managementul echipelor.
Invitatii care au confirmat participarea la How to Web Conference 2015:
- Jan Reichelt, Co-Fondator & Presedinte, Mendeley, companie care a transformat comunicarea in cercetarea stiintifica, a crescut la 50 de angajati si cateva milioane de utilizatori, si a fost ulterior cumparata de Reed Elsevier in Aprilie 2013;
- Larry Gadea, Fondator & CEO, Envoy, startup care ajuta companiile sa isi gestioneze vizitatorii si care a ridicat recent o runda de finantare de 15 milioane USD de la Andreessen Horowitz;
- Martin Eriksson, Co-Fondator, Mind the Product si Product Tank, profesionist cu peste 18 ani de experienta in dezvoltarea de produse tech;
- Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, creatorii unuia dintre cele mai cunoscute produse din regiune;
- Edial Dekker, Co-Fondator Gidsy & Hack de Overheid si ex-Senior Product Manager Eventbrite;
- Bram Kanstein, Fondator Startup Stash, director de resurse pentru startup-uri care a ajuns la 230.000 vizualizari in doar 48 ore de la lansare, si ex-European Community Manager, Product Hunt;
- Sujan Patel, Co-Fondator, ContentMarketer.io si autor al cartii “100 Days of Growth” care a fost vanduta in peste 10.000 de exemplare.
Lista completa a invitatilor la eveniment este disponibila online pe site-ul evenimentului.
Scena secundara a conferintei va aborda teme de interes pentru startup-uri si va aduce in discutie subiecte precum obtinerea de investitii de la investitori de tip angel si/sau fonduri de venture capital, relatia cu investitorii inainte si dupa investitie, evaluarea unui startup sau experienta intr-un program de accelerare. La acestea se adauga o serie de paneluri cu profesionisti din regiune, moderate de liderii comunitatilor locale.
Oportunitati de networking cu actori importanti din industrie
Unul dintre beneficiile principale oferite de How to Web Conference consta in oportunitatile de networking excelente pe care le ofera participantilor, acestia avand ocazia sa cunoasca si sa interactioneze in mod direct atat cu invitatii speciali, cat si cu profesionisti de exceptie, antreprenori si lideri de comunitati din Europa Centrala si de Est.
Acestia vor intra in legatura unii cu altii, vor stabili intalniri si vor primi recomandari de persoane in functie de interese folosind How to Web Meet, aplicatie mobila dezvoltata de echipa mReady special pentru conferinta. In plus, ei se vor putea alatura meselor rotunde si sesiunilor de Q&A si “Ask the expert” care vor fi organizate in cele doua networking lounges pe toata durata conferintei. Oportunitatile de networking vor continua si dupa finalizarea programului oficial al conferintei, la cocktail-urile, evenimentele si petrecerile cu circuit inchis organizate cu aceasta ocazie.
Descopera tendintele actuale & modul in care tehnologia schimba lumea
Nu in ultimul rand, participantii la How to Web Conference 2015 vor avea ocazia sa descopere tendintele actuale in industrie vizitand zona de gadget expo unde vor fi expuse produse inovatoare din domeniul IoT si aparate care folosesc inteligenta artificiala. O demonstratie a felului in care functioneaza o parte dintre aceste produse va avea loc si pe scena principala a conferintei.
“How to Web este un eveniment care a crescut organic de la an la an cu sprijinul comunitatii profesionistilor in tehnologie. Ne dorim sa aducem cat mai multa valoare adaugata, asa ca am adaugat, pe langa continutul practic pe care audienta noastra il cunoaste deja, o gama de activitati de networking dedicate si prezentari de produse inovatoare. Toate acestea pentru a ne asigura ca participantii la How to Web Conference 2015 au parte de o adevarata experienta!”, a declarat Daniel Dragomir, CEO, How to Web.
Oportunitati pentru startup-uri la Startup Spotlight
Participand la Startup Spotlight, 32 de startup-uri care dezvolta produse tech cu potential la scara globala vor beneficia de sesiuni de mentorat adaptate nevoilor proprii si vor intra in cursa pentru premiile in valoare totala de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului. Ajuns la cea de a patra editie, programul ofera echipelor finaliste oportunitatea unica de a intra in legatura cu potentiali parteneri de distributie, investitori si programe de accelerare, ajutandu-le in acelasi timp sa castige vizibilitate si expunere media in presa de profil.
Participarea la Startup Spotlight este gratuita, iar echipele finaliste sunt selectionate de un juriu format din experti internationali in domeniu. Aplicatiile sunt deschise pana vineri, 30 octombrie, si se realizeaza prin completarea formularului disponibil online pe site-ul programului.
„Pentru noi Startup Spotlight a fost momentul in care am prezentat public pentru prima data produsul nostru, am urcat pe scena in fata audientei si am primit feedback de la mentori cu experienta relevanta in domeniu. A fost practic punctul de plecare in calatoria noastra”, a declarat Cristiana Bogateanu, Co-Fondator & CMO, Devicehub.net.