Se pare că Instagram este pe cale să mărească în mod semnificativ lungimea maximă a postărilor Reels, potrivit lui Alessandro Paluzzi, un dezvoltator pentru mobile și o sursă de încredere în industrie. 

Limita actuală pentru aceste videoclipuri este de trei minute, dar capturile de ecran furnizate de Paluzzi indică un viitor salt la 10 minute. Acest lucru ar transforma efectiv site-ul de socializare într-o platformă de partajare video mai robustă, precum YouTube.

De asemenea, această mișcare ar permite platformei Instagram să concureze mai mult cu rivalul TikTok, întrucât acesta din urmă permite deja utilizatorilor să posteze videoclipuri cu o durată de până la zece minute. TikTok și Instagram par să fie prinse într-un cerc vicios al imitației, o aplicație adoptând în mod regulat caracteristici dezvăluite inițial de cealaltă.

În timp ce TikTok și Instagram se luptă pentru o parte din „plăcinta video”, YouTube se mișcă în direcția opusă. A făcut eforturi pentru a câștiga mai mult teren în spațiul video dedicat Shorts, adăugând recent o suită de instrumente pentru creatori.

Zilele în care puteai să etichetezi cu ușurință Instagram ca fiind „rețeaua care se concentrează pe fotografii", TikTok ca pe „cea care afișează videoclipuri scurte" și YouTube ca fiind „cea pe care poți vedea videoclipuri lungi" au apus. Se pare că toate vor să devină o soluție completă și să atragă tot mai mulți utilizatori, arată Engadget.

Publicația a contactat Meta pentru clarificări cu privire la orientarea către conținutul video de lungă durată. Compania a confirmat că imaginile ajunse pe Internet sunt reale, dar că reprezintă un „prototip intern" care nu este testat extern.

__________________________________________________________________________________________________

Share articol: