Dupa ca conducerea YouTube a anuntat schimbari importante in site, iata ca si Facebook ar putea oferi utilizatorilor sai noi optiuni.
Un programator care a cercetat codurile retelei de socializare afirma ca Facebook se pregateste sa testeze un buton “Want”. Acesta ar ajuta reteaua sa stranga informatii despre intentiile de cumparare ale utilizatorilor.
Alaturi de butonul Like, membrii retelei vor putea folosi Want, pentru a spune nu doar ce produse le plac, ci si ce si-ar dori sa detina.
Si firmele care vor sa-si vanda produsele si serviciile vor beneficia de aceasta optiune, pentru ca vor afla exact care sunt utilizatorii interesati de oferta lor.
Potrivit lui Tom Waddington, programator la siteul Cut Out + Keep, nou buton apare in codul Javascipt al Facebook, dar este inca la nivelul “work in progress”.
Intrebati daca intentioneaza sa lanseze aceasta optiune, conducerea Facebook s-a multumit sa declare doar ca “testam mereu noi optiuni”, scrie Mashable.com, citat de Daily Mail.