Veste proasta pentru toti utilizatorii de Facebook. Compania ia o noua masura controversata.
Facebook pregateste sa lanseze in luna aprilie a anului viitor reclame video care va vor aparea pe News Feed-ul dumneavoastra, anunta in aceasta seara Business Insider si The Atlantic Wire din Statele Unite ale Americii.
Conform unor persoane cu functii executive din industria publicitara din SUA citate si preluate de catre Business Insider, in luna aprilie a anului viitor, Facebook va lansa reclame video care vor aparea atat pe desktopurile dumneavoastra de acasa, dar si pe telefoanele mobile.
Sursa de mai sus scrie ca reclamele vor porni automat, insa Facebook nu a specificat daca vor porni cu sunet sau nu, un detaliu care ar putea fi si mai deranjant.
In acest moment, reclamele video exista pe Facebook, dar pentru a putea fi vizionate, utilizatorii trebuie sa apese butonul Play, lucru care se va schimba in urmatoarele luni.
Noul serviciu nu va mai depinde insa nici de Like-urile pe care prietenii dumneavoastra le-au dat, asa cum se intampla astazi.
Reclamele vor dura 15 secunde, iar unul dintre executivii pastrati sub protectia anonimatului au avertizat chiar ca noile schimbari "ar putea provoca revolte serioase."