“Pastreaza-ti calmul in timp ce noi iti furam datele”, e ultimul slogan din campania impotriva Google Chrome
Microsoft joaca murdar. In urma cu un an de zile, a lansat campania anti-Google “A new Scroogled Site”. Dupa cateva luni de relativa liniste, campania cunoaste un nou episod: materiale promotionale anti-Chrome. O intreaga sectiune a site-ului cu produse Microsoft e dedicata canilor, sepcilor, tricourilor sau hanoracelor promotionale.
Acestea au preturi cuprinse intre 8 si 25 de dolari si sunt “decorate” cu un slogan ironic: Pastreaza-ti calmul, in timp ce noi iti furam datele”. Microsoft descrie noile produse ca fiind perfecte pentru toti cei care s-au saturat sa fie trasi pe sfoara de Google.
Microsoft a mai parodiat si inainte browserul Chrome, a atacat in termeni duri Gmail si a lansat o campanie anti Google Shopping. Prin aceasta, Microsoft critica noul model de reclama platita pe care l-a implementat Google. Desi ridica unele semne de intrebare, in Statele Unite astfel de intepaturi intre concurenti sunt permise. Insa, conform The Inquirer, aceasta ar putea insemna si ca Microsoft se oftica pentru ca si-a dat seama ca nu poate concura cu Google si a inceput sa apeleze la diferite porecle.
Vezi mai multe produse in galeria foto de mai jos: