Compania fondata de Bill Gates va cheltui peste 90 de milioane de dolari intr-o campanie prin care ii discrediteaza pe rivalii de la Google.
Microsoft a inceput promovoarea noului serviciu de email Outlook.com, numai in Statele Unite cheltuindu-se 30 de milioane de dolari pentru aceasta campanie. Producatorul sistemului de operare Windows ii va trece automat pe utilizatorii Hotmail sau a celorlalte servicii care opereaza sub alte domenii precum MSN.com la noul Outlook.com pana la venirea verii acestui an. Astfel, toate vechile mesaje, contacte si setari vor fi exportate in noul serviciu chiar daca numele adreselor nu se vor schimba.
"Vara trecuta am lansat o versiune preliminara a lui Outlook.com, un serviciu de email cu totul si cu totul modern. De atunci si pana acum am reusit sa strangem peste 60 de milioane de utilizatori ai acestei versiuni beta. Acum calatoria s-a incheiat, Outlook.com este gata de a fi utilizat in versiunea finala. Este un moment istoric pentru noi, toata lumea poate incerca cel mai bun serviciu de email din lume", a spus David Law din partea Microsoft.
Compania fondata de Bill Gates a inceput o campanie de discreditare a rivalului Gmail, campanie in care se afirma ca serviciul celor de la Google scaneaza mesajele utilizatorilor pentru a li se trimite, ulterior, reclame in functie de subiectul discutat in acestea. Google sustine ca exista 425 de milioane de utilizatori ai serviciului Gmail, in timp ce firma de cercetare comScore, care nu ia in calcul traficul de pe telefoanele mobile, a contabilizat doar 306 milioane de utilizatori, cu 21% mai multi decat cu un an in urma.
Cercetarea comScore mai arata ca pe locul doi se afla Yahoo cu 293 de milioane de useri, cu 2% mai multi decat cu un an in urma, iar Hotmail doar 267 de milioane de useri, in scadere cu 16%. Outlook.com a reusit sa atraga 60 de milioane de utilizatori, o treime dintre acestia fiind "furati" de la Gmail, conform Microsoft.