Google va folosi asa-numitele "cautari semantice", adica va sti ca Alpii sunt munti, iar Claude Monet e pictor.
Google va trece printr-o schimbare radicala. El va introduce "cautarile semantice". In urmatoarele luni ar trebui sa vedem diferente subtile intre rezultatele afisate.
Potrivit Wall Street Journal, o cautare dupa "Lacul Tahoe" va returna "atribute cheie" precum altidudinea, pozitia geografica, temperatura medie, continutul de sare, atribute care arata faptul ca Google stie e vorba despre un lac.
Un search dupa "Claude Monet" va fi, de asemenea, diferita, pentru ca Google ne va intreba daca dorim sa cautam printre lucrarile lui de arta.
Cei care vor scrie "What are the 10 largest lakes in California" vor primi raspunsul si nu o lista cu site-uri relevante, cum se intampla deocamdata.
Cautarea semnatica poate ajuta la asocierea diferitelor cuvinte. Spre exemplu, Google va fi asociat cu fondatorii lui, Larry Page si Sergey Brin.
Eforturile acestea vin cu scopul de a impinge motorul de cautare Google spre domeniul inteligentei artificiale.
Sursa: mashable