Netflix se aștepta la un al doilea trimestru dificil, cu o scădere abruptă a numărului de abonați, dar raportul financiar a dezvăluit o imagine mult mai sumbră decât se aștepta compania. Între aprilie și iunie, platforma a pierdut 970.000 de abonamente.

Planul de abonament mai ieftin susținut de reclame este așteptat să devină disponibil la începutul anului 2023, iar același termen se aplică și pentru a lua măsuri drastice împotriva celor 100 de milioane de gospodării care nu plătesc pentru serviciu, dar folosesc parole partajate.

Pierderea a 1 milion de clienți plătitori ar putea părea o lovitură mare pentru companie pe hârtie, dar veniturile sale au crescut totuși cu 8,6%. Netflix a dezvăluit că acest lucru s-a realizat prin creșterea numărului mediu de abonamente plătite și a venitului mediu obținut pentru fiecare abonament. Cifra ar fi fost și mai mare, dar Netflix a pierdut 339 de milioane de dolari din cauza impactului valutar. Conform previziunilor companiei pentru următorul trimestru din 2022, numărul de abonați va crește cu un milion.

Cooptarea Microsoft ca partener pentru suport publicitar este esențială pentru Netflix, iar planurile sunt acelea de a introduce noul plan la „începutul anului 2023". Acesta va sosi mai întâi pe piețele unde oamenii tind să cheltuiască mai mult și se va extinde și în alte regiuni. Acest lucru ar aduce mai mulți abonați plătitori, speră compania.

Tot anul viitor ar fi anul în care Netflix se va ocupa de abonații care partajează parolele cu mai mulți oameni. Potrivit raportului, peste 100 de milioane de gospodării nu plătesc abonament, pe lângă cele 200 de milioane de conturi plătite deja. Odată ce compania va decide ce metodă va folosi, va implementa noile planuri și va veni cu soluții care, speră ei, să le aducă și mai mulți clienți abonați. 

___________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: