Cercetatorii de la Georgia Institute of Tech au ajuns, dupa mai multe teste, la un set de reguli care, daca sunt respectate, poate creste numarul celor care "urmaresc" un cont.
Vesele, interesante si fara multe hashtag-uri, asa trebuie sa arate postarile pe Twitter pentru a atrage atentia. Daca se respecta aceste trei reguli, "followerii" pot fi cu pana la 30% mai multi decat cei ai unui cont in care postarile abunda de egocentrism si remarci morocanoase.
Followerii sunt 'moneda forte' a retelei Twitter. Tocmai de aceea trebuie avuta grija de continutul postarilor. Acestea pot duce la 'falimentul' unui cont sau la profitabilitatea acestuia.
Profesorul Eric Gilbert, conducatorul echipei care a realizat studiul a pus la punct si "Tweet reading difficulty index", un glossar de termeni care garanteaza succesul unei postari pe Twitter. Gilbert sustine ca rezultatele la care a ajuns alaturi de colegi sunt cu atat mai interesante cu cat, dupa cunostinta sa, nu s-a mai facut un astfel de studiu aprofundat despre a doua cea mai populara retea de socializare.
Cercetarea facuta de oamenii de stiinta din Atlanta a fost facuta pe 500.000 de postari facute de 500 de utilizatori ai retelei de microblogging pe parcursul a 15 luni. In urma studierii acestora s-a ajuns la o lista cu 2.800 de termeni care pot face dintr-un tweet o reusita sau un esec.