Nu este un secret faptul că Facebook aduce funcționalități noi utilizatorilor săi pe care le oferă și alte aplicații sau produse, iar acum „împrumută” de la cea mai populară rețea socială a momentului.
Clubhouse, o nouă rețea socială, a devenit populară peste noapte deoarece le permite oamenilor să se adune în camere de chat audio pentru a vorbi despre diferite subiecte. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook, a fost interesat de formele de comunicare audio, au declarat persoane apropiate situației, și, mai mult de atât, Zuckerberg a intrat recent în aplicația Clubhouse pentru a discuta despre realitatea augmentată și VR.
Se pare că directorii Facebook le-au cerut angajaților să creeze un produs similar. În acest moment el se află în primele sale etape de dezvoltare, iar numele de cod al proiectului s-ar putea schimba. Mai multe detalii nu sunt cunoscute, însă este probabil să vedem ceva anunțat curând.
Facebook este cunoscut în Silicon Valley pentru faptul că nu se ferește să se „inspire” de la competiție. Instagram a copiat una dintre caracteristicile de marcă ale rivalului Snapchat. Anul trecut, Instagram a lansat Reels, un produs video asemănător cu TikTok. Când serviciul de teleconferință Zoom a devenit popular anul trecut, Facebook a creat rapid Rooms, un serviciu de chat video de grup.
Clubhouse, care a fost fondat anul trecut de antreprenorii Paul Davison și Rohan Seth, a câștigat atenție printre elitele din Silicon Valley deoarece funcționează doar pe iPhone și pentru a o folosi ai nevoie de invitație. Aplicația este încă în „beta”.
După înscrierea la Clubhouse, utilizatorii pot configura camere dedicate diferitelor subiecte. În loc de videoclip sau text, suportul preferat de Clubhouse este chatul vocal. Dimensiunile camerelor variază de la câteva persoane la mii de oameni care ascultă sau participă.
__________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: