Oricât de simplă poate părea utilizarea unei platforme, uneori pot apărea probleme legate de crearea unui cont, atașarea unor documente, alimentarea sau retragerea de bani, folosirea unor bonusuri sau sume promoționale. Tocmai de aceea, cele mai bune platforme de pariuri online investesc mult nu doar în asigurarea calității de navigare în site, marketing și promoții, ci și în educarea publicului și oferirea de suport clienților.
Acest este și motivul pentru care ne-am gândit ca în rândurile de mai jos să vorbim despre cât de important este ca o platformă să dispună de pagini dedicate cu întrebări frecvente și suport clienți.
De ce sunt serviciile de suport clienți importante pentru utilizatorii de pariuri sportive?
Sunt multe situații în care, atunci când pierd sau nu se descurcă cu tehnologia sau platforma, unii dintre clienți au nevoie de suport, explicații sau o calmare a spiritelor. Toate marile companii, oricare ar fi domeniul de activitate, oferă foarte multe informații pe site, despre toate problemele ce pot apărea, recurg la automatizări și răspund cu promptitudine tuturor solicitărilor venite din partea clienților.
Serviciile de suport clienți sunt esențiale într-o afacere pentru următoarele motive:
• Permit aflarea mult mai rapidă a informațiilor de care are nevoie un client
Este foarte frustrant să nu poți rezolva o problemă aparent simplă și să nu ai cui cere ajutorul. De aceea un site sau o platformă de pariuri online va fi întotdeauna transparentă, va avea mereu la vedere datele de licențiere, condițiile și termenii de utilizare a site-ului, un telefon sau mail de contact.
• Permit celor care știu unde să caute informațiile, să-și rezolve singuri problemele
O pagină specială, unde clienții sau utilizatorii site-ului găsesc răspunsuri la probleme frecvente, scutesc orice firmă de efortul de a dispune de o echipă mult mai mare de suport telefonic sau pe mail.
• Conving clienții că este vorba despre o platformă și o firmă serioasă
Tuturor ni s-a întâmplat să dorim să cumpărăm ceva de la o firmă nouă sau să aflăm ceva despre un produs, dar să nu ne răspundă nimeni minute în șir, ore sau chiar o zi întreaga. Dacă acest lucru s-a întâmplat, cu siguranță nu ați mai avut încredere în firmă sau brand.
• Asigură încredere și relații pe termen lung
Atunci când lucrezi cu o platformă care ți-a răspuns cu promptitudine și claritate la toate problemele semnalate sau la întrebări pe care le-ai avut legate de produse sau servicii, ai ales să fii partener pentru o perioadă lungă de timp. Încrederea este cel mai puternic liant al unei relații comerciale durabile, care face ca parteneriatele să se întindă pe perioade foarte lungi de timp.
Toate aceste aspecte sunt esențiale în alegerea unei platforme cu care să lucrezi, fie ea una de pariuri sportive sau un cazino online. Acesta este și motivul pentru care unul dintre cele mai puternice branduri internaționale, ce activează în acest domeniu, prezent și în România, oferă în permanență suport clienților, prin intermediul pagini Betfair contact.
Compania este angajată și în promovarea și susținerea unui joc cât mai responsabil, în care jucătorii sunt educați și avertizați în privința tuturor riscurilor implicate de acest tip de jocuri.
Vârsta minimă de pariere este de 18 ani!
Licenta de organizare a jocurilor de noroc nr. L1160655W000329