Visezi să deții într-o zi cel mai bun magazin online. În 2020, vânzările în zona de comerț electronic au reprezentat 16% din totalul de vânzări realizate la nivel mondial. Se așteaptă ca acest procent să crească intr-un mod accelerat în anii următori, pe măsură ce cei mai mulți consumatori continuă să se bazeze pe mediul digital pentru achiziții rapide și convenabile.
Tehnologia de creare magazin online devine mai ușoară datorită dezvoltatorilor de magazine online, dar si unor platforme renumite gen WordPress, Prestashop sau Magento. Există nenumărate modalități de a creea un site web de comerț electronic și de a începe să câștigi bani inclusiv utilizarea de plăți cu cardul de credit în cel mai scurt timp.
Desigur, sunt câteva provocări de depășit.
Dacă doriți să profitați la maximum de afacerea dvs. de comerț electronic online, atunci trebuie să știți cum să faceți totul, de la cumpărarea propriului nume de domeniu, până la stabilirea unei strategii de Marketing Online pentru afișarea optimă in căutările prin Google și alte motoare de căutare.
Pașii de urmat pentru crearea unui magazin online:
Pasul 1: Alegerea produselor potrivite
Pasul 2: Validarea ideilor de comerț electronic
Pasul 3: Aprovizionarea
Pasul 4: Alegerea tehnologiei web de comerț electronic
Pasul 5: Obținerea numelui de domeniu
Pasul 6: Alegerea planului de găzduire potrivit
Pasul 7: Alegerea/construirea temei de comerț electronic
Pasul 8: Personalizarea temei de comerț electronic
Pasul 9: Listarea produselelor
Pasul 10: Stabilirea metodelor de plată
Pasul 11: Strategia de expediere
Pasul 12: Funcțiile suplimentare
Pasul 13: Publicarea și promovarea magazinului online
Astazi pasul 1: Alegerea produselor potrivite
Tastează „creare magazin online” în orice motor de căutare și vei primi o mulțime de articole care vor spune cum să dezvolți afacerea online pe o platformă de comerț electronic sau cum să vinzi produse prin Amazon. Cu toate acestea, înainte de a ajunge la acel punct, trebuie să începi prin a alege produsele potrivite pentru magazinul online. A alege produsele potrivite înseamnă să te gândești cu atenție la ceea ce vrei să realizezi cu propriul tău magazin online. O luare în considerare a pasiunilor tale și a ceea ce știi cel mai mult te va ajuta să-ți găsești nișa. Ce fel de produse/servicii te pasionează? Dacă îți plac produsele pe care le vinzi, va fi mult mai ușor să le faci publicitate într-un mod care să capteze atenția publicului. Va trebui să studiezi piața pentru a vedea dacă există dovada că produsul ales va atrage consumatori. Majoritatea încep cu un instrument de cercetare a cuvintelor cheie. Introducerea unui cuvânt cheie pentru industria căutată în ceva de genul SEMrush vă va ajuta să vedeți ce caută oamenii online. Doar pentru că sunt mai mulți oameni care caută un anumit produs, nu înseamnă că acesta va fi opțiunea potrivită pentru compania ta de comerț electronic. Cele mai bune produse pentru tine vor fi de obicei cele care au un potențial ridicat, dar o concurență scăzută. Dificultatea cuvintelor cheie este valoarea pe care va trebui să o verifici când vine vorba de înțelegerea concurenței. De exemplu, poți căuta instrumente muzicale și găsești că există volum mai mare pentru „cumpărați chitară” decât pentru „cumpărați vioară”.