Unul dintre pasii importanti pentru promovarea online a cabinetului tau de avocatura este sa adaptezi blogul site-ului pentru a atrage constant trafic si vizitatori.

O strategie eficienta de blog pentru o firma de avocatura implica crearea de articole bine scrise, concise si perspicace pe subiecte in tendinte, dar si pe subiecte care au in mod constant un volum mare de cautare, insa nu sunt atat de bine documentate.

Acest lucru ar trebui sa mearga mana in mana cu promovarea articolelor prin canale precum retelele sociale, email marketing si contactarea directa a persoanelor care ar putea fi interesate de subiectul abordat in aricolul de blog. 

Marketing pentru avocati - Studiul de caz

Primul tip de articol este studiul de caz, unde poti prezenta un caz abordat de firma ta de avocatura. Poti folosi cazurile interesante pentru a demonstra experienta sau expertiza ta ca avocat. De asemenea,  poti include in articolele de blog subiecte populare, despre care poti formula o opinie utila din punct de vedere juridic. Te poti concentra pe subiecte ca modificarile legislative, dezbaterile actuale, chestiuni legate de profesia pe care o reprezinti.

Marketing pentru avocati - Noutati legislative 

Un alt tip de continut util pentru blogul unui avocat sunt articole despre conditiile si obligatiile impuse de legile actuale. Acestea pot fi prezentate sub forma unor sfaturi practice si exemple concrete, la care publicul tinta poate sa se raporteze pentru a afla mai multe informatii in legatura cu subiecte de interes. In plus, poti oferi prin intermediul blogului solutii pentru probleme juridice specifice. Acestea pot fi expuse sub forma unui ghid practic si actionabil, explicand cum o firma de avocatura poate sa rezolve o problema exacta si cum poate sa ajute la rezolvarea acesteia in mod eficient.

Marketing pentru avocati - Opinii despre situatii de interes public

Subiectele actuale pot fi utilizate ca sursa de inspiratie pentru articolele din blogul site-ului tau de avocatura. Abordeaza informatiile cu tact si expune punctul tau de vedere in calitate de avocat pentru o dezbatere sau un eveniment recent, care poate avea nevoie de explicatii juridice pentru public.

Ai astfel ocazia sa cresti in mod organic traficul catre site-ul tau, iar cu strategiea corecta, vizitatorii pot fi transformati in viitori clienti.

De ce sa tii cont atunci cand creezi continut pentru blogul cabinetului tau de avocatura

Atractivitatea Titlurilor - Gandeste-te la articolele tale ca si cum ar fi o carte, un titlu creativ si captivant poate genera entuziasmul necesar pentru a atrage audienta.

 

Structura Continutului - Un articol bine construit are nevoie de structura. Imparte articolul in Introducere, Analiza si Opinie, si Concluzie. Pastreaza titluri si subtitluri relevante pentru subiect, vei permite cititorului sa se orienteze cu usurinta si sa treaca mult mai simplu la sectiunile care ii capteaza atentia.

 

Actiune - Este important ca odata ce ai atras trafic pe site-ul tau sa mentii si sa directionezi interesul vizitatorilor catre o colaborare cu tine. O modalitate dovedita de a mentine sau de a genera relatii de afaceri este includerea strategica a mai multor cai de conectare (numite si "Indemn la Actiune" sau call to action). Adauga in articolul de blog o invitatie la conectare sau ofera vizitatorilor un link pentru o programare la cabinetul tau de avocatura.

Strategia de blog a cabinetului tau de avocatura este importanta pentru a construi credibilitatea si autoritatea brandului afacerii tale. 

Oferind informatii actuale si avizate despre subiectele interesante din acest domeniu, iti creezi o imagine online care se face remarcata usor, si care va fi asociata cu expertiza ta in calitate de avocat. 

Fiecare pas catre o promovare online corecta iti poate aduce un numar mai mare de clienti noi si o notorietate care te diferentiaza de concurenta.

Share articol: