Pinterest, o rețea de socializare despre care în România se vorbește mai puțin, și-a lansat recent oferta publică.
Prima zi de tranzacționare a fost un succes, iar acțiunile au crescut cu 25% față de prețul inițial, ajungând la 23,75 dolari, scriu cei de la StashLearn.
Potrivit informațiilor din piață, Pinterest a pornit cu un preț de 19 dolari pe acțiune și, de la lansarea ofertei, a atins o evaluare de 12 miliarde de dolari.
De asemenea, compania a raportat pentru anul 2018 o creștere de 60% și a ajuns, astfel, la venituri de 750 de milioane de dolari.
Pinterest a fost fondată în 2010 de Ben Silberman, care se află și acum în consiliul de administrație, și are aproximativ 265 de milioane de utilizatori activi pe lună, dintre care două treimi sunt femei.
Aplicația a reușit să-și facă loc într-o piață extrem de competitivă, dominată de Facebook, Twitter, Instagram și Youtube.
Succesul ei se datorează naturii sale vizuale, care o face extrem de ofertantă pentru firmele de publicitate. În prezent, compania este evaluată la aproximativ 12 miliarde de dolari.