Cele 2 magazine au avut un numar foarte mari de comenzi in cele 3 zile de reduceri.

PC Garage

PC Garage a inregistrat vanzari in valoare de 17.5 milioane de lei dupa un weekend prelungit dedicat reducerilor.

De-a lungul celor trei zile, site-ul a avut peste 450.000 de vizitatori unici, acestiacpetrecand, in medie, 7 minute pentru consultarea ofertelor. Cel mai mare numar de comenzi a fost atins vineri dimineata, intre orele 9 si 10, cand au fost monitorizate aproximativ 34 de tranzactii pe minut. In ceea ce priveste site-ul, varful de trafic a fost vineri, la ora 00:38, cand au fost consemnati 23.000 de vizitatori.

Din totalul comenzilor plasate cu aceasta ocazie, 87% au fost lansate de pe desktop, in vreme ce 13% au provenit de pe dispozitivele mobile. Preferatele clientilor au fost laptopurile de gaming, in top mai regasindu-se SSD-urile, perifericele de gaming, placile video high-end, procesoarele, televizoarele led si smartphone-urile.

Cel mai scump produs a fost un Smart TV Sony Android in valoare de 33.000 de lei, clientul achizitionand doua astfel de dispozitive.

Deja au fost expediate sau ridicate de la sediul PC Garage 40% din comenzile intrate de vineri pana duminica, iar pana joi se doreste finalizarea expedierii tuturor produselor, in acest moment 50 de persoane fiind angrenate in pregatirea, colectarea si expedierea comenzilor catre clienti.

F64

F64 a vandut, de-a lungul unui weekend dedicat campaniei de Black Friday 2015, produse in valoare de peste 16,5 milioane de lei, din 11.500 comenzi.

„Am ajuns la o noua editie de Black Friday si suntem foarte incantati sa vedem cata pasiune exista pentru fotografie. Un astfel de eveniment este un moment foarte bun pentru a negocia cu partenerii noștri cele mai bune preturi pentru clienti si pentru a le inlesni accesul la echipamente incredibile. Ne bucuram, totodata, ca am reusit sa ne atingem tintele propuse pentru acest an si ca am ajuns in acest punct prin munca si avand in F64 o echipa dedicata si pasionata“, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.

Clientii F64 pasionati de fotografie s-au aratat foarte interesati de modelul Canon70D, insa cel mai scump produs vandut a fost un obiectiv foto de la Nikon, in valoare de 19.999 de lei.

Site-ul F64 a fost vizitat, in total, de 230.000 de utilizatori, numarul sesiunilor ridicandu-se la 400.000. Cea mai aglomerata perioada a fost in noaptea de 19 spre 20 noiembrie, intre orele 00:00 si 02:00, iar varful de trafic a fost atins chiar la miezul noptii, cand s-a lansat campania, 9.000 de utilizatori intrand simultan pe site-ul F64.

Cei care au preferat sa mearga in magazinul din Bd. Unirii nr. 45 au fost intampinati cu ciocolata, guma de mestecat si energizante, pentru a face fata cu brio unuia dintre cele mai solicitante evenimente din an.

Share articol: