Un canadian s-a trezit cu o factura uriasa acasa dupa ce a folosit un serviciu de wifi, in timpul unui zbor al companiei Singapore Airlines.

Jeremy Gutsche, un om de afaceri din Canada, spune ca a fost socat cand a primit o factura de 1.200 de dolari pentru serviciul de wifi de la bordul avionului. Acum, barbatul acuza compania ca incearca sa profite de pe urma clientilor care folosesc internetul in interiorul aeronavelor, scrie Daily Mail.

"Am stat sa numar cate afisari de pagini am facut in timpul zborului sa vad unde s-au dus toti banii. As vrea sa pot spune ca sunt dependent de NetFlix sau de vreun documentar care m-a facut mai inteligent de toti banii aia. In orice caz, internetul de la Singapore Airlines a fost foarte incet, asa ca mi-a fost imposibil sa incarc materiale video. Nu am invatat altceva in afara de cum sa taxezi oamenii cu sume enorme pentru nimic", spune omul de afaceri.

Compania aeriana pune la dispozitia clientilor sai pachete de trafic de date, iar depasirea traficului de internet duce la costuri suplimentare. Asta insa nu justifica suma astronomica de pe factura, sustine canadianul.

"Am stat o ora sa incarc un document PowerPoint de 4mb. Asta m-a costat 100 de dolari, asa ca sper ca prezentarea sa fi fost pe placul echipei mele. Am cumparat pachetul de date de 30 de dolari, am dormit aproape tot zborul si nu m-am gandit ca o sa ma trezesc cu o asemenea factura", a mai spus barbatul care a contactat compania de zbor pentru a le cere explicatii.

Pe de alta parte, reprezentantii Singapore Airlines nu au mentionat daca ii vor micsora factura barbatului, dar sustin ca au luat legatura cu Gutsche pentru a lamuri situatia.

Share articol: