Varianta 'pilot' pentru Facebook at Work a fost lansata.
Cum multe companii interzic accesul angajatilor la Facebook in timpul orelor de serviciu, Facebook a decis sa lanseze o varianta pentru corporatii numita Facebook at Work, o versiune a serviciului creata pentru a fi folosita in interiorul companiilor.
Noul serviciu a fost lansat miercuri ca un test pentru "partenerii piloti", ai caror angajati vor putea sa downloadeze aplicatia pentru mobile Facebook at Work pentru iOS si Android, precum si sa foloseasca site-ul.
Este mutarea facuta de Facebook pentru a intra in competitie cu aplicatiile de comunicare si colaborare facute de companii precum Google si Microsoft, dar si start-upuri precum Skack. Facebook at Work va avea functii similare cu Facebook precum news feed, group, mesagerie si evenimente, dar a fost creata pentru a fi folosita numai in interiorul companiilor. Informatiile angajatilor nu vor fi accesibile pentru lumea din exterior, ceea ce inseamna ca va fi si separat de profilul de Facebook.
Facebook at Work nu reprezinta o surpriza, Financial Times anuntand in noiembrie anul trecut planurile retelei de socializare de a lansa o versiune corporate, spunand ca acest proiect se discuta intern de ceva timp.
Facebook at Work poate aduce profituri importante pentru companie, chiar daca Facebook nu a anuntat pana acum care va fi tariful cerut pentru noul serviciu sau daca acesta va costa in vreun fel. Firma de cercetare, Gartner, a prezis ca la nivel global companiile vor cheltui 344 de miliarde de dolari pentru "software enterprise" in 2015. Daca Facebook va lua o portie, ar insemna un impact semnificat asupra afacerilor companiei care sunt dominate in acest moment de vanzarile de advertising.
Tot astazi, Facebook a lansat un serviciu pentru a ajuta la gasirea copiilor disparuti
Facebook a lansat serviciul Amber Alerts, al carui scop este gasirea copiilor disparuti, prin intermediul imaginilor cu acestia publicate pe reteaua de socializare.
"Am lansat Amber Alerts pentru a folosi puterea comunitatii noastre in scopul acordarii de ajutor pentru a gasi copiii disparuti", a anuntat Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, marti, intr-un mesaj postat pe contul sau de pe reteaua de socializare.
"In ultimii ani, am vazut persoane care s-au folosit de Facebook, pe cont propriu, pentru a ajuta la gasirea unor copii care fusesera rapiti. Acest lucru a inspirat una dintre echipele noastre sa realizeze un instrument mai bun, astfel incât reteaua Facebook sa poata fi folosita pentru a ajuta la reunirea unor familii", a mai spus Mark Zuckerberg.
El a precizat ca acest serviciu este unul foarte important pentru echipa Facebook.