Facebook a facut o schimbare care ii va deranja cu siguranta pe multi utilizatori.

In noua versiune Messenger Platform 1.3, Facebook permite companiilor sa-si faca reclama trimitand mesaje directe utilizatorilor, prin intermediul acestui serviciu de chat. Anuntul a fost facut chiar pe blogul platformei, Messenger Blog.

Este evident ca reteaua de socializare este interesata sa-i multumeasca pe clientii care cumpara publicitate, dar multi utilizatori se vor simti agasati daca vor primi mesaje promotionale directe.

Astfel, daca un utilizator da click pe o reclama afisata pe Facebook, pe viitor brandul respectiv il va putea contacta direct, prin Messenger, asemeni prietenilor, scrie Android Authority. Desigur, utilizatorul poate blocata sau sterge aceste conversatii nedorite.

Cum este si firesc, companiile sunt incantate de posibilitatea de-o discuta direct cu potentialii clienti, prin intermediul Messenger. Practic, de acum inainte campaniile lor de marketing vor trece de la call-to-action la mult mai personalul call-to-conversation.

Si chiar daca unele vor fi blocate de catre utilizatorii sacaiti, multe vor avea efectul dorit si ii vor determina sa cumpere produse si servicii.
 

Share articol: